Bądź jak Marine Deleeuw

lipca 24, 2016




Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem z waszej ulubionej "serii" - "bądź jak". Wedle życzenia jednej z moich najukochańszych czytelniczek, dotyczy stylu Marine Delleuw. Miłej lektury!

Chciałabym na miejscu przeprosić za dwa tygodnie przerwy między postami, ale byłam za granicą i nie miałam możliwości dodania czegokolwiek, ale przejdźmy do konkretów.



Stylizacja







Zamienniki









To już wszystkie stylizacje i ich zamienniki, które przygotowałam. Przypominam, że są to ubrania w podobne do tych, które modelka ma na sobie. Dobieram je tak, żeby dobrze komponowały się ze sobą na wzajem. Mam nadzieję, że się podobały, jeśli ktoś z Was ma propozycję, z kim zrobić następny post z tej serii - dajcie znać!


Love
Luthsei

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mistrzu, wybacz mi nieobecność, ale przez większość wakacji doskwierały mi problemy natury technicznej. Bardzo się cieszę, że masz tyle wyświetleń - Twoja cierpliwość i profesjonalizm zostały nareszcie nagrodzone :) Outfity jak zawsze doskonale odwzorowane, ja jestem wielką fanką pierwszej stylizacji i chyba skuszę się na tę długą marynarkę, jest świetna :D
    Lecę do postu o Gigi, już nie mogę się doczekać, co dla nas przygotowałaś (: Może podrzucę jakieś propozycje nowych osób do listy, niech no tylko ruszę głową xd Życzę dalszej owocnej pracy nad cyklem - mnóstwo inspiracji i wyświetleń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, twoje komentarze to najlepsze co może twórcę spotkać ♥ Dalej jestem pod wrażeniem ze ktoś czyta te moje wypociny (i to ile osób!). Przyznam że te posty są najbardziej pracochłonne, aczkolwiek mam z nich największą satysfakcję. Twoje propozycje są zawsze najtrafniejsze, więc czekam na nie z niecierpliwością.
      Dziękuję bardzo jeszcze raz pisanie to dla mnie sama przyjemność. A Twoje komentarze potrafią świetnie poprawić humor.
      Przesyłam całuski ♥

      Usuń