Powrót do szkoły - Strój galowy

sierpnia 27, 2016



Hej kochani! Czy Wt też robicie wszystko na ostatnią chwilę? Za kilka dni jest rozpoczęcie roku, a Wy nie macie odpowiedniej stylizacji? Rozwiążę wasz problem, ten post dotyczy właśnie stroju galowego, co zakładać, czego nie i co gdzie kupić. Miłej lektury!

Zacznijmy od tego, że stój galowy musi być biało-czarny, w grę nie wchodzi jeans (chyba że ciemny, prawie czarny) ani żadne inne kolory (no może poza granatem). Na górę koszule lub eleganckie bluzki, nie wypada założyć zwykłego T-shirtu. Na dół spódnice (przed kolano nie krótsze) w waszych ulubionych fasonach, tu panuje dowolność (od ołówkowych po rozkloszowane), lub spodnie. Jak już wspominałam nie mogą być to jeansy, powinny być ciemne (czarne/granatowe). Jeśli nie lubicie zakładać spodni w kant, możecie założyć ciemne rurki, ale dziury na kolanach nie są mile widziane. Oczywiście nie zapomniałam o sukienkach, mających eleganckie kroje (nie mogą pokazywać zbyt dużo, być za krótkie) i stonowane kolory (czarny, biały, granatowy). Ubrania nie powinny być zbyt ekstrawaganckie, klasyczne fasony są najbezpieczniejszą i najbardziej pożądaną wersją. 
Przejdźmy do butów tu królują tu wszystkie dostępne modele (oprócz klapek) - baleriny, szpilki, sandały, trampki, a nawet glany - wszystko zależy od stylu danej osoby. Oczywiście powinniśmy trzymać się granicy dobrego gustu - niektórych rzeczy nie wypada zakładać na takie uroczystości.

Jeśli już wszystko wyjaśniłam to może przejdźmy do sklepów oferujących ubrania odpowiednie na rozpoczęcie/zakończenie roku i inne szkolne/lub nie uroczystości. 
Tak na prawdę białą koszulę, czarne spodnie i eleganckie buty kupimy w każdym sklepie, lecz chciałabym pokazać Wam te, które mnie podobają się najbardziej.

Koszule/Bluzki:
  • Reserved Wszystkie białe koszule i bluzki z tej strony są prześliczne, a te trzy są moje ulubione. 1 2 3
  • H&M Troszkę mniejszy wybór niż w Reserved, ale toeż można znaleźć coś dla siebie. Moje faworytki - 1 2 3
  • Mohito Bardzo duży wybór bardzo eleganckich koszul i bluzek, najbardziej spodobały się mi - 1 2 3
Spodnie/Spódnice:
Buty:

I na koniec tradycyjnie trochę inspiracji.









































To już wszystko co na dzisiaj przygotowałam, mam nadzieję, że żadna z was nie ma już problemu, co założyć na rozpoczęcie roku. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało. Komentarze mile widziane. Do następnej!
A tu jeszcze dodaję zwiastun tego posta, który mogliście zobaczyć na facebooku już jakiś czas temu.


Love
Luthsei


P.S. Na tym miejscu chciałabym serdecznie pozdrowić pewną osobę, która zmieniła swoje życie po przeczytaniu mojego bloga ♥ Życzę szczęścia z nową pasją D.

You Might Also Like

0 komentarze