Teen Choice 2016 - Najlepsze Stylizacje

sierpnia 17, 2016


Hej kochani! Po długiej nieobecności spowodowanej wieloma ważnymi sprawami, przychodzę do Was z postem dotyczącym najlepszych kreacji z gali Teen Choice 2016. Impreza odbyła się 31 lipca, więc w sumie nie tak dawno. Jesteście ciekawi, kto według mnie najlepiej na niej wyglądał? Życzę miłej lektury!
Zestawienie to pokazuje najlepsze kreacje, według mnie. Są przedstawione w losowej kolejności, każde ze zdjęć jest podpisane, żeby nie było wątpliwości kto się na nim znajduje.




Sofia Carson

Shelley Henning

Kelsea Ballerini

Dove Cameron

Chanel Iman

Victoria Justice

Jenna Ortega

Tallia Storm

Troian Bellisario

Jessica Alba

Maddie Ziegler

Shay Mitchell

Ashley Benson

Lucy Hale


To już wszystkie stylizacje, które przygotowałam. W tym roku obsada Pretty Little Liars (Mojego ukochanego serialu) wyglądała bombowo. A Wam która stylizacja najbardziej przypadła do gustu?



Love
Luthsei

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mnie najbardziej przypadły do gustu Troian i Shay - wyglądały bosko moim skromnym zdaniem *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Shay w złocie - cudo, a do tego Troian i jej cudowne nogi *,*

      Usuń
  2. Według mnie sukienka Lucy Hale jest przepiękna! Co jak co, ale moje serce i tak zdobył, najukochańszy Grant Gustin na ostatnim gife, lel. Nessej x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka ♥ Potwierdzam, Grant jest przesłodki xx

      Usuń