Grammy Awards 2016 - Moda wprost z czerwonego dywanu

lutego 21, 2016




Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem kreacji z wręczenia Grammy 2016. Tym razem bez mojego komentarza, chciałabym pokazać Wam jak najwięcej zdjęć. Oczywiście przedstawię trzy według mnie najlepsze kreacje i trzy najgorsze.
Miłej lektury!


Najlepsze Kreacje 

Lianne La Havas
Ellie Goulding
Kaley Cuoco

Najgorsze Kreacje

Florence Welch
Dencia

Nicole Trunfio

Pozostałe Kreacje Warte Uwagi
























 




 























Co sądzicie o moim wyborze? Wasze typy są podobne czy całkiem inne? Niektóre celebrytki wyglądały na prawdę świetnie, a inne aż szkoda się wypowiadać, więc tym razem komentarz zatrzymam dla siebie.


Love
Luthsei



P.S. Nie będzie słodkości po styczniu, ponieważ nie miałam praktycznie żadnych ulubieńców. W ulubieńcach lutego natomiast znajdzie się wiele rzeczy, jeśli mi się coś przypomni to najwyżej dodam coś ze stycznia. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

You Might Also Like

0 komentarze