Bądź jak Miaranda Kerr

czerwca 20, 2016




Hej kochani przychodzę do Was już z drugim postem (specjalnie dla Asi) dotyczącym stylu modelki. Tym razem postanowiłam znaleźć zamienniki do stylizacji Mirandy Kerr. Mam na celu znalezienie ubrań, dzięki którym każda z nas będzie mogła choć trochę wyglądać jak top modelka.

Stylizacja












Zamienniki






















To już wszystkie stylizacje i ich zamienniki przygotowane przeze mnie. Mam nadzieję, że się podobało (zwłaszcza Asi <3).  Jeśli ktoś z Was ma propozycję, z którą modelką/aktorką/piosenkarką/blogerką zrobić taki post - piszcie śmiało.




Love
Luthsei


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jestem bardzo rada, że tak szybko zareagowałaś na mój komentarz i ponownie nie mam się do czego przyczepić :) Ciekawa jestem, jak dużo czasu spędziłaś nad szukaniem tańszych zamienników, bo naprawdę niektóre ciuchy wyglądają jakby były zdarte z Mirandy xd Moje typy to bluzka z Reserved, torba z Pull&Bear i koszula z Top Secret, takie top 3, choć ciężko było dokonać wyboru :D
    Co do propozycji osób - może Olivia Palermo? Miałabyś szerokie pole do interpretacji, bo babka ma świetny styl i setki udanych stylizacji :) Z modelek myślałam o Marine Deleeuw, Magdalenie Frąckowiak i Darii Strokous :) Ale potraktuj to jako luźne sugestie, ponieważ co do jakości Twoich postów nie mam powodów obaw, każda niespodzianka będzie miła :> Pozdrawiam i życzę dalszej owocnej pracy, weny i świetnych pomysłów c: I wprost nie mogę się doczekać kontynuacji, z racji tego, że u ludzi z nowej szkoły mam czystą kartkę szykują się u mnie prawdziwe czystki w szafie, więc każda porada w kwestii stylu jest na wagę złota ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak pochlebny komentarz, aż się rozpływam <3. Przyznam, że szukanie zamienników jest czasochłonne, ale czego się nie robi dla takich komentarzy. Jestem obecnie w tym samym momencie w życiu nowa szkoła - nowy image. Sama poszukuję inspiracji dla swojego stylu dlatego dokładnie wiem o czym mówisz (a raczej piszesz). Jeśli chodzi o twoje propozycje na pewno je rozpatrzę i może już powoli zacznę szukać zamienników, żeby mieć potem trochę mniej pracy.
      Pozdrawiam i życzę owocnych w wrażenia wakacji ♥

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post :)
    Moją propozycją jest Lana Del Rey, chociaż równie chętnie poczytam post w Twoim wykonaniu o jakiejkolwiek innej osobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozważę twoją propozycję, Dziękuję ❤

      Usuń