Jak nosić ubrania KENZOxH&M mniej ekstrawagancko.

października 22, 2016



Kochani! Nowa kolekcja , która powstała w wyniku współpracy paryskiego domu mody - KENZO z sieciówką - H&M, wywołuje wiele kontrowersji. Ludzie łapią się za głowy i zarzekają się, że na pewno nic nie kupią. Gdzie można nosić tak ekstrawaganckie ubrania? Przychodzę z pomocą, by pokazać, że da się stworzyć stylizacje, które nie będą wzbudzały szoku (przynajmniej nie tak wielkiego). Miłej lektury!

Na początek dodaje kilka looków z pokazu KENZOxH&M, abyście mogli zobaczyć jak szalone są te projekty. Następnie wybiorę kilka ubrań, które podobają mi się najbardziej i do nich stworze stylizacje. Do dzieła!














Zacznijmy od cudownej, krótkiej bomberki ze sztucznego futra z tygrysem na plecach. Na wybiegu została połączona ze spodniami i butami w zebrę w czerwonym lub niebieskim kolorze. Jednak każdy z nas mógłby założyć ją do ciemnych jeansów, gładkiego t-shirtu i sportowych (lub eleganckich) butów. Ta kurtka robi całą stylizację, wcale nie trzeba wyglądać jak choinka.

499 zł

Jedną z bardziej klasycznych rzeczy w kolekcji jest bluza z falbanką od szyi do rękawa, z dwóch kolorów do wyboru, bardziej zauroczyła mnie pomarańczowa. Na pokazie została połączona z szerokimi, zielonymi spodniami,ale jestem pewna,że ludzie w mniejszych miastach dziwnie by się patrzyli na osobę ubraną w ten zestaw. Wszyscy wiemy jak stworzyć stylizację z bluzą, jej piękny kolor ożywia cały zestaw. 

199 zł

Bardzo modna w tym roku hiszpanka została połączona z szerokimi spodniami o takim samym wzorze, przyznam, że to zestawienie bardzo mnie urzekło. Jednak jeśli chodzi o klasyczne stylizacje to proponowałabym ciemne jeansy z wysokim stanem i czerwone szpilki (ewentualnie sportowe buty).

199 zł
Jedna z dwóch sukienek, które mnie urzekły nie jest zbyt klasyczna i nie będzie pasowała na każdą okazję, ale pomimo to jestem nią zachwycona. Bardzo podoba mi się jej krój, który trochę kojarzy mi się ze strojami ludowymi. Nie wiem gdzie oprócz czerwonego dywanu można by było ją założyć, ale w zestawieniu z butami na wysokim obcasie wyglądałaby przecudownie. 

1599 zł

Kolejna sukienka, która skradła moje serce ma krój, przypominający ogrodniczki. Na pokazie została połączona z szeroką falbaniastą bluzką, co wyglądało na prawdę genialnie. Znowu nie jestem pewna, czy jest to sukienka, którą każdy założyłby bez okazji. Wydaje mi się, że połączenie jej z białym T-shirtem mogłoby być bardzo efektowne.

799 zł
Oczywiście nie mogło się obejść bez dodatków. Jednym z nich jest kopertówka ze świetnym wzorem, która ożywi każdy czarny total look. Będzie idealnie pasować zarówno do zwykłych jeansów i żakietu jak i eleganckiej sukienki. Szczególnie spodobała mi się pomarańczowa ze wzorem w panterkę. 

199 zł

Ostatni dodatek jest bardzo klasyczny, jest to torebka, która wygląda jak typowy shopper. Będzie genialnie wyglądała z jeansami i bomberką. Z tego co wiem dostępne są w dwóch wariantach, większym i mniejszym.

większa - 699 zł
mniejsza - 399 zł



To już wszystko, co dla Was przygotowałam. Osobiście nie jestem przekonana do spodni w zebrę, ale o gustach się nie dyskutuję. Może ktoś z Was chciałby, podzielić się co mu najbardziej przypadło do gustu? Dajcie znać w komentarzu.




Love
Luthsei





You Might Also Like

0 komentarze