Najpiękniejsze Okładki - VOGUE Paris

października 14, 2016



Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem najpiękniejszych okładek Francuskiego Vogue. Tym razem więcej zdjęć, mniej tekstu. Życzę miłego oglądania!

Nie dodaję roku wydania okładki, ponieważ nie udało mi się znaleźć wszystkich dat, mam nadzieję, że nie będzie to zbytnio przeszkadzało. Przejdźmy do konkretów, oto okładki, które najbardziej przypadły mi do gustu:





































































Większość rycin (tak mi się wydaje, że są to ryciny, może rysunki, nie wiem nie znam się na technice druku) pochodzi z lat 20. XX wieku więc jak łatwo się domyślić - podobają mi się najbardziej ze wszystkich okładek w tym zestawieniu. Lata dwudzieste mają wyjątkowy klimat, którego jestem wielką miłośniczką. Wam, które przypadły do gustu najbardziej?


Love
Luthsei

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Większość okładek jest cudowna !

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń