Jak ubrać się w stylu GIORGIO ARMANI

marca 18, 2017



Hej kochani! Jak zwykle zero systematyczności, niestety nie mam zbyt wiele czasu, Jednakże dziś przychodzę do Was z postem z tańszymi zamiennikami najnowszych kolekcji Giorgio Armani. Życzę miłej lektury!

Wybrałam dwie kolekcje, których zamienniki przygotowałam. Pierwsza aksamitnie czerwona - Jesień 2017 Ready-to-Wear, natomiast druga jasna i błyszcząca - Wiosna 2017 Ready-to-Wear. Ubrania nie są identyczne, ale zachowują charakter kolekcji.

Spring 2017 Ready-to-Wear
Jasne płaszcze z okrągłym dekoltem.
















Spring 2017 Ready-to-Wear
Bardzo błyszczące sylwetki, głównie srebrne.
Fall 2017 Ready-to-Wear
Piękne czerwone płaszcze i kurtki.


















To już wszystko co dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że się spodobało i będziecie czerpać inspirację. Do następnego!



Love
Luthsei



You Might Also Like

0 komentarze