Sweater Weather - doczekałam się!

listopada 22, 2015


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym mojego ulubionego okresu w roku, czyli Sweater Weather (sezonu na swetry).
Swetry to moja miłość, gdy przychodzi jesień chodzę w nich cały czas. Pasują do każdej stylizacji, czy to eleganckiej, sportowej czy casualowej. Można zakładać je do spódniczek, na sukienki, do spodni, a nawet do samych rajstop. Jeśli chodzi o wzór to każdy ma swój urok, nie ważne czy w kwiaty, figury geometryczne czy owoce - wszystkie wyglądają bosko gdy są odpowiednio dobrane. Jeśli zastanawiasz się gdzie można nabyć ciekawe swetry to znajdziesz je w każdym sklepie, lecz podam kilka linków do według mnie najbardziej interesujących wzorów:

  • Sweter ze sklepu H&M - ciekawy wzór, idealnie nada się do ożywienia zwykłej stylizacji
  • Sweter ze sklepu H&M - piękny kolor, idealny do uzupełnienia dziewczęcej stylizacji
  • Sweter ze sklepu H&M - interesujący materiał, stylizacja zwróci na siebie uwagę
  • Sweter ze sklepu H&M - stonowany kolor, tym razem można poszaleć z dodatkami
  • Sweter ze sklepu Reserved - mój ulubiony wzór, czarne spodnie i elegancka stylizacja gotowa
  • Sweter ze sklepu Reserved - niebanalny wzór, pięknie podkreśli dziewczęcy look
  • Sweter ze sklepu Reserved - delikatny kolor, będzie pasował do praktycznie każdej stylizacji


Na faslooku przeprowadziłam wywiad dotyczący swetrów z Sophy i Niewidzialna11. Chciałabym zaprezentować Wam jego wynik, a na końcu dodać kilka stylizacji ze swetrami.


Lubisz swetry? Dlaczego?

Sophy: Ja osobiście uwielbiam swetry, dla tego cieszę się gdy nadchodzi jesień, zima. Lubię je, ponieważ są wygodne, ładne, a przede wszystkim ciepłe, no i za fason - preferuję raczej luźniejsze.
Niewidzialna11: Kocham swetry! Nie dość, że są cieplutkie i wygodne to do wszystkiego pasują i na każdą okazję. Wyglądają też mega uroczo i dziewczęco <3


 Do czego najlepiej je nosić?

Sophy:  Zwykle zakładam swetry do moich ulubionych czarnych rurek, po szkole noszę białe adidasy, tak średnio pasują, ale po za szkołą zamieniam je na czarne oksfordki. Generalnie jest tak, że sweter jest głównym elementem mojej stylizacji,jakby akcentem, reszta jest skromniejsza. Pod sweter zakładam jakąś koszulkę, ale to nieważne, a do tego wszystkiego noszę czarną torebkę. Polecam też zawiązanie sobie w pasie jakiejś pasującej koszuli, albo dobranie ciekawych dodatków/ biżuterii.

Niewidzialna11 Najchętniej noszę je z legginsami, jegginsami i spódniczkami.


Wolisz wzorzyste czy gładkie?

Sophy: Podobają mi się i wzorzyste, i gładkie, krótkie i długie. Najbardziej lubię swetry w ciepłych, jesiennych kolorach oraz czarne,chociaż do mojej urody pasują również białe. No i uwielbiam kardigany.

Niewidzialna11 Kocham swetry w każdej postaci i nie robi to dla mnie większej różnicy, czy jest kolorowy i wzorzysty, czy jednolity. 


Masz jakieś swoje ulubione?

Sophy:  Mój ulubiony sweter kupiłam niedawno w Pull&Bear, jest bordowo-fioletowy, wkładany przez głowę, bardzo ciepły. Zakochałam się od razu. :) 

Niewidzialna11Nie mam, ale najbardziej lubię chodzić w takim miętowym z napisem I <3 NYC.


Teraz pora na stylizacje z faslooka wykonane przez Sophy, Niewidzialną11 i mnie. Mam nadzieję, że może kogoś zainspirują do noszenia swetrów. Zachęcam do twórczego łączenia swetrów z innymi częściami garderoby.




















Na koniec chciałabym pokazać Wam piosenkę, która podczas pisania tego posta cały czas leciała w tle. Jej tytuł idealnie oddaje klimat, może Wam też wpadnie w ucho tak mocno jak mi? Kto wie. 



The Neighbourhood - Sweater Weather





Love
Luthsei

  


You Might Also Like

0 komentarze