Hit Wiosny, który opanował cały internet - Superstary

marca 13, 2016


Hej kochani! Przychodzę do Was z postem dotyczącym butów, które opanowały cały Internet. Oczywiście mowa o superstarach, butach które są na praktycznie każdym zdjęciu na tumblrze, we heart it i instagramie.
Superstary - genialne buty, który są obecnie na tyle modne, że jeśli ich nie posiadasz to jesteś prostakiem i nie warto się z tobą zadawać. Krótko mówiąc żałosne, jak ja nienawidzę takiego zachowania. Serio, co ludziom do tego jakie buty nosimy? Jeśli kogoś stać żeby wydał czterysta złotych na buty, które nosi pół globu to proszę bardzo, ale nie możesz mi wtedy wmawiać, że masz swój styl. Nie znoszę ludzi, którzy oceniają po markowych butach, a co jest jeszcze śmieszniejsze, jakbym przyszła do szkoły na przykład w butach od Tommy'ego Hilfigera to nikt by nie wiedział. Tacy wszyscy wielcy znawcy, a rozpoznają tylko Adidasy, Nike i Channel.  Jednak najbardziej denerwują mnie ludzie, którzy kupią sobie na przykład klasyczne białe Superstary i mają potem wyrzuty do każdej osoby w szkole, która ma takie same. Halo!! Pół świata ma takie same buty, a ty akurat musisz robić wyrzuty pani X? Dobra koniec narzekania, przejdźmy do bardziej optymistycznych aspektów.



Wzorów i kolorów supestarów jest cała gama, od białych przez różowe, niebieskie, po czarne. Są też różne modele na przykład z a'la metalowymi palcami (okropieństwo, zwłaszcza z tymi miedzianymi), gładkie, lub z klasycznymi trzema paskami w dowolnym kolorze. Pewnie zastanawiacie się do czego pasują... otóż praktycznie do wszystkiego. Sukienki, spodnie, spodniczki, kurtki, płaszcze - pełna dowolność. Wystarczy dobrać odpowiednie kolorystycznie i ożywiają lub podkreślają subtelność stylizacji. Superstary zmniejszają nogę, ułożenie przodu buta optycznie skraca nawet długą stopę.

Do mnie najbardziej przemawiają te białe ze złotymi lub srebrnymi paskami, są świetnie i delikatne. Natomiast uważam iż okropne są beżowe (chyba beżowe) z miedzianą blaszką na palcach, okropieństwo (czy tylko według mnie to wygląda jak kopytko?).

Zapytałam też na faslooku, co użytkowniczki twierdzą o Superstarach i chciałabym przedstawić Wam odpowiedzi Mali, zapraszam do zapoznania się z jej "superstarowym" gustem.


Co sądzisz o Superstarach?
Sądzę, że są świetne, uniwersalne, pasują do sukienek i na sportowo. Są wygodne, ponadczasowe i wiele osób je pokochało.



Jakie ci się najbardziej podobają?
Trudne pytanie, bo wiele mi się podoba, ale szczególnie białe z biało-czarnym znaczkiem na języku oraz czarno-białe na wyższej podeszwie, takie jak tu*.


Czy uważasz jakieś za brzydkie?
Nie podobają mi się jedynie zbyt wzorzyste niektóre.


Do czego warto je nosić a czego unikać?
Myślę, że nie będą pasować tylko do bardzo eleganckich ciuchów i te we wzory do też wzorzystych ubrań. Poza tym wiedzę chyba dowolność, bo ożywią one każdy nawet prosty strój.:)

Stylizacje z superstarami stworzone przez Malę.








*Dziewczyna wspomniała o tych butach.

Na koniec dodaję jeszcze kilka stylizacji stworzonych przeze mnie.






I jeszcze kilka zdjęć superstarów w najróżniejszych modelach i kolorach.


















A co wy sądzicie o Superstarach? Dajcie znać!


Love
Luthsei

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny post! :) Dziękuję za to, że moja opinia i zestawy znalazły się na Twoim blogu. :* Mala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za poświęcenie swojego czasu kochana! ♥
      xx

      Usuń