Nude - czyli kolor, który podbił moje serce.

marca 30, 2016


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym koloru, który zdominował większość sklepów. Oczywiście jak wiadomo (albo i nie) nie narzekam, ponieważ uwielbiam nude.
Pewnie wiele z Was zastanawia się jak dokładnie wygląda nude, otóż jest to kolor skóry, czyli dla każdego inny. Dzięki ubraniom w takim odcieniu optycznie się wysmuklamy, a założenie butów w tym kolorze do wyrazistej sukienki, sprawia, że nasze nogi wyglądają na bardzo długie. Oczywiście nie tylko ubrania są w kolorze skóry, mamy też różne kosmetyki, od szminek po lakiery do paznokci. Ja osobiście najbardziej lubię te ostatnie. Paznokcie w kolorze skóry wyglądają świetnie.
Jednym z moich marzeń jest posiadanie pary lakierowanych szpilek w szpic w tym odcieniu, ale mam mały problem, otóż szkoda mi nóg (nie potrafię chodzić na obcasach). Co nie zmienia faktu, że już niedługo się w takie zaopatrzę i nauczę chodzić (jest szansa, że się nie połamię). Teraz muszą mi wystarczyć sznurowane balerinki w cielistym kolorze.
Jestem zakochana w połączeniu szpilek w szpic, boyfriendów i białej koszuli, taki zestaw świetnie się prezentuje. Jeśli możemy sobie na to pozwolić genialnie wyglądają także czerwony kombinezon z krótkimi spodenkami i takie buty, które  optycznie wydłużają nogi. Płaszcze i swetry w tym kolorze pasują na jesień, ale kto powiedział, że nie można ich zakładać wiosną? Uważam, iż to nie przeszkadza w żadnym stopniu, nosić okrycia wierzchniego w tym kolorze, o tej porze roku. Ołówkowe spódnice w odcieniu skóry? Totalny hit, wyglądają mega kobieco, podkreślają zgrabne kształty, nie skracają nóg. Make-up w odcieniu nude jest świetnym wyborem na wiosnę. Delikatny makijaż pasuje do tej pory roku, gdzie wszyscy chcą wyglądać świeżo i naturalnie. Mnie urzekają najbardziej matowe szminki w odcieniach skóry, jestem w nich zakochana.
A teraz już bez zbędnego komentarza, dodaję kilka (kilka? 70...) zdjęć dla inspiracji.

































































Love
Luthsei

You Might Also Like

0 komentarze