Coachella - boho inspiracja na nadchodzące lato

kwietnia 24, 2016




Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym stylu prosto z Coachelli. Jak wszyscy wiecie, lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego postanowiłam stworzyć post inspiracyjny. Według mnie hitem tego lata będzie styl boho, który panuje właśnie na Coachelli. Jeśli jesteście ciekawi jak połączyć i gdzie kupić ubrania "festiwalowe" to ten post na pewno Wam się przyda.
Jeśli jesteście ciekawi, gdzie można kupić ubrania w stylu Coachelli to bardzo dobrze trafiliście. Jedna z moich ulubionych sieciówek  - H&M oferuje swoim klientom specjalną kolekcję Coachella. Możemy znaleźć tam zarówno bluzki, sukienki, spodnie jak i akcesoria. Każdy znajdzie coś dla siebie, ubrania nie mają wygórowanych cen.  Kolejnym sklepem jest Reserved, którego letnia kolekcja jest pełna frędzli, nieodłącznego elementu boho. Najbardziej do gustu przypadły mi luźne swetry, kimona i kombinezony w etniczne wzory. Pull&Bear także ma swoją specjalną Festiwalową Kolekcję, akurat te ubrania są trochę droższe od tych z H&M. Jednak jestem zauroczona kardiganami, kurtkami i szortami, wszystkie mają cudowne frędzle i pompony. Z Festiwalowej Kolekcji Bershki najbardziej spodobały mi się torebki, stroje kąpielowe i biżuteria. Łapacze snów na szyję to kompletny szał.
Podałam tylko kilka większych i według mnie ładniejszych kolekcji inspirowanych festiwalami, lecz jestem pewna, że większość sklepów będzie oferowała ubrania w stylu boho. Wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć.
Dodam też trochę zdjęć dla inspiracji, mam nadzieję, że pomogą Wam w odpowiednim łączeniu ubrań. Stylizacje, które wybrałam najbardziej przypadły mi do gustu, mam nadzieję, że spodobają się również Wam.
























































Love
Luthsei



You Might Also Like

0 komentarze