Met Gala 2016 - Najpiękniejsze Sukienki

maja 15, 2016



Hej kochani! Po długiej nieobecności przychodzę z postem dotyczącym najpiękniejszych sukienek z czerwonego dywanu Met Gali 2016. Przygotowałam zdjęcia i krótkie opisy każdej z sukienek. życzę miłej lektury.


Adrianna Lima - Gimbattista Valli
Jestem szczerze zakochana w sukience Adrianny Limy, a zwłaszcza w jej spódnicy. Jest bajeczna, jej retro fason bardzo do mnie przemawia. Kojarzy mi się z sukniami księżniczek Disneya (w sumie to nie wiem czemu). Elegancka kreacja, odpowiednia na czerwony dywan, choć przyznam, że bardzo chętnie poszłabym w niej na komers.


Amber Heard - Ralph Lauren
Sukienka Amber Heard jest niesamowicie seksowna, ale nie wyzywająca. Wysokie wycięcie dodaje pazura prostej kreacji, a jeden z najmodniejszych kolorów, idealnie oddaje klimat wydarzenia. Możecie wyobrazić sobie tą sukienkę w innym kolorze niż złoty? Metaliczny kolor idealnie współgra z odcieniem skóry aktorki.


Emma Watson - Calvin Klein
Emma Watson w sukni od Calvina Kleina wyglądała bardzo dojrzale. Sukienka ta bardzo mi się spodobała, ponieważ jest elegancka, lecz ma też trochę pazura. Dekolt w łódkę i odsłonięty brzuch nadawały kobiecego wyglądu. Długi materiał ciągnący się za suknią (i zdjęcie zrobione na schodach) niebotycznie wydłużyły nogi aktorce.


Fei Fei Sun - Chanel
Sukienka Fei Fei Sun była bardzo prosta, ale efektowna. Nie odsłaniała za wiele, nie miała przerysowanej formy. Czysta elegancja w najprostszej formie, tym właśnie urzekła mnie stylizacja modelki. W sukni od Chanel wyglądała bardzo kobieco i delikatnie.


Karolina Kurkova - Marchesa
Suknia Karoliny Kurkovej jest bajeczna (dosłownie). Kwiaty spływające od piersi w dół dają niesamowity efekt. Modelka wyglądała jakby była księżniczką, albo co najmniej wiosną (pomimo zimnych kolorów).


Kendall Jenner - Versace
Kendall Jenner w sukni od Versace wyglądała zjawiskowo. Głębokie wycięcia w okolicach talii i na ramionach, bardzo uwydatniły jej szczupłą figurę i dodały jej kobiecych kształtów. Dodatkowo wzór ożywił całą stylizację.


Naomi Watts - Burberry
Suknia Naomi Watts urzekła mnie swoją fakturą. Jest pokryta srebrnymi blaszkami, dzięki czemu wyglądała jak kula dyskotekowa (co w tym przypadku, jest w dobrym guście). Kwiatki na spódnicy dodały charakteru, a pasek ładnie zaznaczył talię. Stylizacja aktorki była bardzo elegancka.



Całe zestawienie stworzyłam sama, więc wiele osób może nie zgadać się z moimi faworytkami. Co sądzicie? Dajcie znać w komentarzu. Do następnego!

Love
Luthsei

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne sukienki 8)
    Szczególnie podoba mi się kreacja Karoliny Kurkovej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sukienka Karoliny Kurkovej robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń