Nowy rok - nowy blogowy "rozkład jazdy"

stycznia 04, 2017


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem organizacyjnym. Jak wszyscy dobrze wiemy, mamy nowy rok. Jednak 2017 będzie wyjątkowy dla mojego bloga, ponieważ ogłaszam "Rok Domów Mody". O co chodzi? Zaraz wszystko wytłumaczę.
Otóż, każdy miesiąc w tym roku będzie miał przydzielony jeden z najpopularniejszych domów mody, przez co każdy post będzie go dotyczył. Notki będą dodawane w każdy piątek, w następującym harmonogramie:

  • I piątek - Historia danego domu mody, projektanci, charakterystyka, itp.
  • II piątek - Ostatnie pokazy, podpowiedź jak się ubrać w stylu danego domu, interpretacje, itp.
  • III piątek - Bądź jak, lecz związane z domem mody (modelka, ambasadorka)
  • IV piątek - Podsumowanie, własne opinie, pytania i odpowiedzi, itp.
Oczywiście harmonogram może ulec zmianie, lecz wydaje mi się, że taki pozostanie. Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to w przystępny sposób i niczego nie zagmatwałam. Na koniec dodaje "rozkład jazdy" na cały rok. Liczę, że mój pomysł przypadnie wam do gustu. Także, do piątku!



Love
Luthsei

You Might Also Like

0 komentarze