Jak ubrać się w stylu VALENTINO

lutego 14, 2017



Hej kochani! Jestem troszkę spóźniona z tym postem, ale nie pomyślałam, że jest tak pracochłonny. Jesteście ciekawi jak ubrać się w stylu Valentino? Przygotowałam zestawienie kilku looków z pokazu "Valentino Resort 2017". Wiem, że są to bardziej letnie ubrania, ale przecież zima się kończy i tego się trzymajmy. Wyodrębniłam trzy style, których zamienników szukałam: militarny, czerwień valentino i styl boho. Miłej lektury!



Zacznijmy od stylu militarnego, na wybiegu można było zobaczyć kurtki, bomberki i płaszcze w odcieniach khaki, łączone zarówno z koszulkami jak i z eleganckimi sukienkami. Wiele nakryć miało wzór moro, który świetnie komponował się z eleganckimi białymi koszulami. Natomiast długie bombery pokryte naszywkami świetnie współgrały z boho spódnicami. Jesteście ciekawi gdzie możecie kupić coś w tym stylu? Oto kilka moich propozycji:














Czerwień zdominowała większą część pokazu, nic dziwnego, przecież to kolor kojarzący się z marką. W tej części prezentacji przeważały długie spódnice z koronki (których niestety nie udało mi się znaleźć), ale także czerwone płaszcze i sukienki. Jeśli chodzi o kolorystyczne połączenia, najczęściej występowały całe czerwone stylizacje, jednak można było zobaczyć także złoto-czerwone, czy nawet niebiesko-czerwone. Oczywiście kilka propozycji ode mnie:















Ostatnim stylem, który wybrałam jest boho - moja miłość. Na pokazie mogliśmy spotkać zwiewne , białe sukienki. Spódnice, a także torebki z frędzlami i charakterystycznymi wzorami, haftowane białe koszule i biżuterię z koralików. Ten styl kojarzy się z latem, festiwalami, o tej porze roku ciężko znaleźć coś odpowiedniego. Jednak po dłuższych poszukiwaniach mam dla Was kilka zamienników:










To już wszystko co dla Was przygotowałam, dajcie znać w komentarzu co najbardziej się Wam podobało. Do następnego!


Love
Luthsei

You Might Also Like

0 komentarze